Segítség / Kapcsolat

Ha bármilyen kérdésed van (regisztráció, elszámolás, kódelhelyezés, jutalékkifizetés, probléma, óhaj-sóhaj, stb.), várjuk leveled!

affiliate.ezoterikuskovek@gmail.com

Vagy böngészd át az alábbi általános kérdéseket/válaszokat:

Technikai kérdések:
Nem tudok regisztrálni.
Nem tudok belépni.
Elfelejtettem a jelszavam.
Hogyan helyezzem ki a hirdetést?
Több weboldallal rendelkezem. Minden weboldalamat regisztrálnom kell?
Rákattinthatok-e a saját hirdetésemre?
Kicsit furcsa az árforma.

Jutalékkal kapcsolatos kérdések:
Mennyi a jutalékom?
Mikor kapom meg a jutalékom?
Miért mutat 0.00-t az eladás értéke?
Miért van jóváhagyásra váró és jóváhagyott jutalék?
Jutalékok megjelenésénél esetlegesen észlelhető problémák a Jutalék menüben.
Milyen elszámolási kötelezettséggel jár a jutalékom kifizetése?

 

Nem tudok regisztrálni.
Nézd meg, hogy minden kötelezően kitöltendő mezőt kitöltöttél-e. Ellenőrizd, hogy mind az "E-mail cím" mezőbe írt egyezik-e az "E-mail cím megerősítése" mezőben írttal, és/vagy a "Jelszó" mezőbe írt a "Jelszó megerősítése" mezőben írttal.
A regisztrációhoz és a felület használatához szintén szükség van az ún. cookie-k (sütik) engedélyezésére is.
(Firefox: Eszközök menü -> Beállítások -> Adatvédelem -> Sütik elfogadása webhelyekről.
Explorer: Eszközök menü -> Internetbeállítások -> Adatvédelem -> Az összes cookie fogadása.)

Nem tudok belépni.
Ellenőrizd, hogy a regisztráláskor megadott felhasználónevet és jelszót írtad-e be, illetve hogy regisztrációkor valóban ékezet nélküli felhasználónevet adtál-e meg.

Elfelejtettem a jelszavam.
Ha elfelejtetted jelszavad, akkor a "Jelszó helyreállítása" oldalon tudsz új jelszót kérni a már regisztrált e-mail címedre (csak és kizárólag a regisztrált e-mail címedre), amit később megváltoztathatsz.

Hogyan helyezzem ki a hirdetést?
Hirdetést magad is készíthetsz, de az adminisztrációs felületedre belépve a "Hirdetéssablonok" menüben több standard hirdetést is találhatsz:
- bannert,
- szöveges hirdetést,
- szöveges linket,
- és az azonosítódat tartalmazó alaplinket.
A "Bannerek" és a "Szöveges hirdetések" almenükben megtalálod a standard hirdetéseket egymás alatt. Válaszd ki, amelyik tetszik, majd kattints a hirdetés nevére vagy képére. Így belépsz a hirdetés részletes oldalára, ahol alul, a hirdetés mintája alatt megtalálod annak kódját a "Kód (másold ki és illeszd be a weboldaladba)" szöveg alatti dobozban. Jobb klikk -> minden kijelölése -> másolás, majd illeszd be a kódot weboldaladba a kívánt helyre. Ha nehézségekbe ütköznél a kód weboldaladba való beillesztésével, mi abban is szívesen segítünk.

Több weboldallal rendelkezem. Minden weboldalamat regisztrálnom kell?
Amennyiben több weboldallal rendelkezel, szükségtelen minden egyes oldaladhoz külön-külön regisztrálnod. A lényeg csupán a partnerazonosító szám, amit a rendszer ad regisztrációkor és benne van minden hirdetési sablonban. Az azonosítószámot tartalmazó hirdetéssablonokat bárhol használhatod, akár a regisztrációnál nem megadott másik honlapodon, vagy akár e-mailben is, akár egy apróhirdetésben is, stb.

Rákattinthatok-e a saját hirdetésemre?
Regisztráció után, amikor kihelyezed a hirdetést, tesztelés céljából rákattinthatsz egyszer, hogy megnézd, a link megfelelően lett-e kihelyezve.

Kicsit furcsa az árforma.
Igen, a partnerprogram adminisztrációs felülete nem a magyar árformátumot követi jelenleg. Tehát a 100.00,-Ft nem 10.000,-Ft-ot, azaz nem tízezer forintot, hanem 100,-Ft-ot, azaz száz forintot jelent.
Ezt a formátumot hamarosan lecseréljük, a felület még fejlesztés alatt áll.

 

Mennyi a jutalékom?
A jutalékod az általad küldött vásárló által megvásárolt és kifizetett termék után 15%.

Mikor kapom meg a jutalékom?
Amint számlád eléri a 10.000,-Ft-ot 2 munkanapon belül megkeresünk, hogy add meg, milyen formában szeretnéd megkapni a jutalékod: banki átutalással, Paypalos utalással, avagy személyesen (Budapesten).

Miért mutat 0.00-t az eladás értéke?
A megrendelések azonnal befutnak a rendszerbe, de azokat már természetesen manuálisan készítjük össze, ellenőrizzük le. Amint ez megtörténik, meg fog jellenni az eladás és a jutalék mértéke is - 1-2 munkanapon belül.

Miért van jóváhagyásra váró és jóváhagyott jutalék?
Szerencsére csak ritkán, de sajnos előfordul, hogy egy-egy megrendelés nem volt valós. A kiküldött csomagot a vásárló nem vette át, vagy nem utalta el előre a vásárlás összegét. Az el nem adott, ki nem fizetett termékek, megrendelések után mi sem tudunk jutalékot fizetni. Ezért minden jutalék akkor kerül át a jóváhagyásra váró státuszból a jóváhagyott státuszba, ha a megrendelés értéke már befutott hozzánk. Ez postai utánvét esetében akár 1 hét is lehet.

Jutalékok megjelenésénél esetlegesen észlelhető problémák a Jutalék menüben.
Lehetséges, hogy egyidőben megjelent, 2-3 jóváhagyásra váró jutalék kerül feltüntetésre a jutalék menüben, de amikor összegszerűen jelennek meg, végül már csak 1 marad, netán egyáltalán nem kerül feltüntetésre semmilyen jutalék.
A rendszer MYSQL adatbázist használ és van, hogy 1 megrendelésről 2-3 értesítőt is küld, vagy nem valós vásárlás történt (pl. csupán egy "bot" járt az oldalon). Ezek a vevői megrendelések adminisztrációs felületén megjelenő megrendelések manuális ellenőrzésekor kerülnek összeegyeztetésre. A rendszer az eLitius FREE Affiliate Management Software-t használja és jelenleg még dolgozunk a hiba elhárításán.
Egyben ezúton szeretnénk megnyugtatni mindenkit, hogy egyetlenegy általa átirányított vásárlás sem veszik el. A mi érdekünk is, hogy kapcsolatunk minél hosszabb távú és minél eredményesebb legyen.

Milyen elszámolási kötelezettséggel jár a jutalékom kifizetése?
Felénk semmilyen elszámolási kötelezettség nem terhel. Partnerprogramunkban így magánszemélyek is részt vehetnek.